Centre Cultural - Programació - Grease Reloaded

08/DES

Preu:22€

Grease Reloaded

Inspirada als Estats Units dels anys 50, Grease és un dels pilars cinematogràfics del gènere musical que va marcar i segueix marcant un abans i un després des del 1978, any de la seva estrena. Després de 40 anys, aquesta pel·lícula, dirigida per Randal Kleiser i protagonitzada pels mítics Olivia Newton-John i John Travolta, ha estat ara adaptada sota la direcció de Mario & Cristian i la seva companyia Supa Staff, en format d’espectacle teatral de dansa urbana.

La història situa l’espectador a l’estiu del 1959, on la Sandy i el Danny han passat un romàntic i meravellós estiu junts, però, quan les vacances s’acaben, els seus camins se separen. Inesperadament, el destí fa que es retrobin a l’institut Rydell tot i que l’actitud del Danny ja no és la mateixa, ja no és aquell noi encantador i atent que va seduir la Sandy.

Un musical plè de ritme, on hi tenen cabuda la nostàlgia, diàlegs carregats d’humor, típiques escenes de la joventut d’aquells temps,

l’inimitable moviment de caderes d’en Travolta i l’espectacular metamorfosi de la Olivia Newton-John per aconseguir de nou el seu estimat Danny.

Una combinació d’elements que van fer que la pel·lícula fos un gran èxit en el seu moment i que han permès, a dia d’avui, crear una nova adaptació de la història per convertir-la en un espectacle de dansa-teatre.