Centre Cultural - Programació - Habemus Corpus

Preu:10-28€

Habemus Corpus

Amnea

Miquel G.Font estrena al Centre Cultural Terrassa la seva última producció Amnea. Una evolució i continuació de la seva peça Aire, estrenada al Festival Grec 2017. Amnea és una composició neo-contemporània que combina música electroacústica amb música sacra interpretada per una gran coral en directe, projeccions en alta definició i vuit ballarins internacionals. Posteriorment la peça girarà per Europa i Àsia.

La memòria és l’aire de vida; si la perdem, desapareix el record de tot allò que hem viscut. Amnea ens parla sobre el concepte de la mort com un estat extrem però transitori; Hi ha continuació després de la mort? Si n’hi ha, és un nou començament? Què hi ha entre el final i el nou començament?

Amnea és un neologisme que us volem proposar: una simbiosi entre Amnèsia i Apnea, que ens transporta a l’estat que hi ha entre la mort i el més enllà, obrint i tancant preguntes que han mogut històricament tota societat.