Centre Cultural - Programació - Hotot

21 h

Preu:12 €

Hotot

La companyia Cascai Teatre presenta el clown més contemporani de la mà de Marcel Tomàs. L’actor interpreta a Hotot un univers de personatges entranyables i de situacions insòlites que desperta a l’espectador simpatia cap aquest showman. L’obra ha estat guanyadora del Premi BBVA de Teatre 2013 en les categories de Millor Espectacle i Millor Actor.

Aquest dissabte 13 de desembre a les 21h, Marcel Tomàs arriba al Centre Cultural Terrassa amb el seu darrer espectacle en solitari Hotot. Un cabaret modern produït per Cascai Teatre on l’actor mostra les seves múltiples facetes com artista: interpreta, canta i balla. L’artista explota la seva gran capacitat de fer riure i posar-se el  públic a la butxaca.

L’espectacle es va estrenar al Festival Temporada Alta de Girona al 2012 fent gira per tot Catalunya, Espanya, Portugal i Itàlia. Hotot ha estat guardonada amb el Premi BBVA de Teatre 2013 al Millor Espectacle i Millor Actor.

Cascai Teatre

La companyia Cascai Teatre va ser fundada per Marcel Tomàs i Susana Lloret el 1998 i han desenvolupat projectes de creació pròpia on aposten pel clown i el treball gestual. Les seves produccions donen vida a pallassos contemporanis, personatges que han perdut el nas vermell i les robes de coloraines i s’han convertit en persones corrents amb les seves virtuts i els seus defectes.

Al llarg d’aquests anys, la companyia ha estrenat L’home incomplet (2001), l’espectacle de màscara i poesia visual Le Paradis (2004), Living Costa Brava (2005),  Made in Xina (2006) i Zirocco (2010). Un repertori d’espectacles que han fet gira a Catalunya i Espanya i que han tingut presència internacional a festivals de França, Itàlia, Bèlgica, Portugal i Tuníssia.

Taller de Clown

En el marc de la 3a Temporada BBVA de Circ i del 6è Festival de Circ de Terrassa, el passat mes de setembre Marcel Tomàs va oferir un taller de clown on els alumnes van aprendre nocions bàsiques de la tècnica del mim i el teatre gestual a través d’exercicis dirigits i d’improvisació.

Fitxa Artística:

Creació i direcció: Marcel Tomàs i Susana Lloret