ESP On som?

Preu:15€

In Crescendo

Infimit

Creixem. És inevitable. Ens fem grans, madurem. Des d’una finestra encara podem veure els infants que vam ser un dia.

Els guanyadors de la segona temporada d’Oh Happy Day de TV3 ens proposen un viatge musical amb versions de cançons de tot tipus, algunes a capella i d’altres acompanyades d’instruments en directe.

Entre aquests temes trobarem hits de cinema (Somewhere Over The Rainbow, del Màgic d’Oz, The Second Star To The Right, de Peter Pan); alguna cançó de bressol (El Núvol de la son, de Dàmaris Gelabert); jingles publicitaris i melodies televisives; un vals clàssic (El Trencanous, de Tchaikovsky; un medley de jocs i cançons populars; fins i tot temes originals del grup (Dracs i Lladres).

Els In Crescendo versionen de manera sorprenent una bateria de temes coneguts per tota mena de públics, tonades que ocupen un espai al subconscient i que formen part de la memòria col·lectiva.

El nou espectacle n’esdevindrà una reinterpretació a través de la música, amb arranjaments únics de Lluís Pérez Cansell.

Veus, llums, instruments, paraules. Us convidem a conèixer aquells nens que avui som nosaltres.

In Crescendo van guanyar la segona temporada d’ ‘Oh Happy Day’ de TV3