Centre Cultural - Programació - Indomador (2014)

Indomador
circ

Diumenge

18 Sunday/MAI

19 h

Preu:9 €

Indomador (2014)

Companyia Animal Religion
Direcció: Niklas Blomberg i Quim Girón

COMPANYIA ANIMAL RELIGION

Animal religion és una força col·lectiva entre Niklas Blomberg I Quim Girón, tots dos graduats a la Universitat de Dansa i Circ d’Estocolm. Allà es van conèixer i van poder compartir i desenvolupar els seus estils. El seu treball es pot definir com una fusió de circ contemporani, dansa i música, deixant que els termes de gènere i animalitat els inspirin

El púbic estudia el comportament de l’artista, no gaire diferent d’una visita al zoològic – un context ordenat on alguna cosa salvatge pot ser observat d’una manera segura. Animal Religion vol animar la part salvatge i il·lògica del públic, i orovar de posar llum a extranyes rutines de la vida diària.

INDOMADOR

Un científic que transforma el laboratori en un animalarium intentant domar-se el seu instint animal. Un espectacle que ens mostra la força incontrolable que tots tenim dintre i que ens connecta amb la nostra animalitat més profunda.

Còssos transgènics, verticals, acrobàcies amb talons, culleres dintre el nas, lluita de galls i balls rituals.

Benvinguts al meu món

• Indomador