ESP On som?

Preu:18-28€

Introdans

Homenatge Hans van Manen

Van Manen és sens dubte el gran coreògraf d’Holanda i dels més importants del món. Des de fa molts anys Introdans té una estreta relació amb el coreògraf i des del 1995 inclou en el seu repertori més d’una vintena de coreografies seves. Van Manen, que ha fet 85 anys aquest mes de juliol, rep un sentit homenatge per part d’Introdans presentant les que considera les seves tres grans coreografies: Polis Pieces, In and Ot i Black Cake.

El reconegut coreògraf va començar la seva carrera l’any 1951 com a membre del Recital Ballet de Sonia Gaskell i al 1952 es va incorporar a la Nederlands Opera Ballet, on va crear el seu primer ballet titulat Feestgericht. Més endavant va ingressar a la companyia de Roland petit a París i va tornar a la Nederlands Dans Theatre com a coreògraf i ballarí, on va ser director artístic i coreògraf des del 1961 fins al 1970.

Van Manen ha creat més de quaranta ballets com De maan in de trapéese, Simfonia en tres moviments, Dualis Squares o Trois gnossiennes. És a més a més, un aclamat fotògraf que ha exposat el seu treball arreu del món.

Polish Pieces

In and Out