Centre Cultural - Programació - 4t Festival de Circ de Terrassa: Carrousel des moutons (2012)

Carrousel des moutons
circ

Divendres

07 Friday/SET

19 h

Preu:12€

4t Festival de Circ de Terrassa: Carrousel des moutons (2012)

Companyia D’Irque & Fien

Disciplines: verticalisme, acrobacia, escala d’equilibris,
clown, escapisme i màgia, música en directe.

Durada: 60 min.
Espectacle per a tots els públics (no parlat).

Un circ afí al temps en que vivim: una escombra per trapezi, un piano-acròbata, xais per tot arreu; un vaixell singular, un cos a sobre, pensaments teixits d’estrelles. La trama es revela… milions de xais en moviment.

A “Carrousel des Moutons” es pot veure amb els ulls tancats, a la foscor de la nit el somni supera la vigilia: Dirque i Fien al país de les maravelles. És un espectacle que despulla el temps a través de la percepció, és tan suau com la seda i vital com la vida mateixa… Està impregnat de la tendra intimitat de la caixa de música i de la gran força del circ, en la seva escència més pura.

Dirk Van Boxelaere va formar-se a l’Escola de Circ de Brusel.les i després a l’Escola Internacional de circ de Montreal (Canadà). El 1997 crea la seva pròpia companyia portant els seus espectacles als millors festivals i teatres del panorama internacional. L’any 2010, juntament amb Fien Van Herweger, la pianista que el seguirà fins a l’actualitat, estrenen l’espectacle “Carrousel des Moutons”.

• Carrousel des moutons