Centre Cultural - Programació - Joan Dausà

04/GEN

Preu:24-30€

Joan Dausà

Gira de comiat Ara som gegants

Ara Som Gegants ha marcat un abans i un després a la carrera musical de Joan Dausà. Amb una seixantena d’actuacions, ha viscut nits màgiques, com el concert de presentació al Tibidabo, a Cap Roig, als Jardins de Pedralbes o a l’Auditòrium de Palma, entre d’altres… Cançons com La gran eufòria o Tot anirà bé han estat dues de les més radiades dels últims dos anys, a més de la celebrada Caure no feia mal, cantada juntament amb Santi Balmes.

El cantautor, distingit amb els premis Enderrock al Millor Artista i al Millor Disc de Cançó d’Autor, i amb el premi Soundie al Millor Videoclip en Català 2018, ha volgut tancar aquesta exitosa etapa amb un nombre reduït de concerts a teatres i auditoris, prioritzant la proximitat dels seus seguidors, abans de prendre un descans per dedicar-se a un disc nou de cara al 2021.