ESP On som?

Preu:25-30€

Justo Molinero

EL HOMBRE, LA GRAN CHAPUZA DE DIOS

Després de l’èxit sense precedents de Ahora me toca a mí i de Novios con solera, Justo Molinero torna ara als escenaris perquè així ho ha demanat el seu públic, els que es van veure seduïts per les peripècies de Los Descastaos esgotant les entrades a la gran majoria de teatres de Catalunya.

Justo Molinero Calero, nascut a Villanueva de Còrdova (Còrdova), l’any 1949. Resideix a Catalunya des de novembre de 1967, és un exemple de ciutadà fill de la immigració andalusa que va escollir voluntàriament Catalunya com a destinació, sabent trobar els elements necessaris d’arrelament familiar , cultural i social que l’han conduït a l’èxit professional i empresarial.

El 1982 va fundar Radio TeleTaxi. Destinada en principi als usuaris del taxi a la ciutat de Barcelona durant el Campionat Mundial de Futbol de 1982.
Aquella experiència de ràdio local s’ha convertit amb el pas dels anys, (35), en un grup de comunicació de referència a Catalunya i Andorra.

Al llarg de la seva trajectòria professional, Justo Molinero ha rebut el reconeixement de diverses organitzacions i institucions:

• Andalús de l’Any, Federació d’Entitats Andaluses a Catalunya
• Menció Honorífica dels premis anuals de Ràdio Associació de Catalunya
• Micròfon de Plata concedit per l’Associació Espanyola d’Informadors
• Premi Ondas a la trajectòria professional
• Premi Catalunya Comunicació atorgat per l’Associació Catalana de Comunicació
• Premi Fundació Fecac
• Premi Primer de Maig atorgat per la Fundació Josep Comaposada i la Fundació Rafael Campalans
• Menció d’Honor dels Premis Nacionals de Comunicació de la Generalitat de Catalunya

La música, un llenguatge planer i directe i el contacte constant amb els oients, han estat els elements d’una fórmula d’èxit que ha sabut trobar i consolidar la seva posició en el mercat.
El 2015 desembarca a les arts escèniques amb l’espectacle Ahora me toca a mí, convertint la seva primera experiència teatral en un èxit de públic que va continuar amb Nuvis amb solera al 2016.