Centre Cultural - Programació - La fuerza del destino. Tributo a Mecano (2012)

La fuerza del destino

Dissabte

29 dissabte/SET

Preu:25 €

La fuerza del destino. Tributo a Mecano (2012)

La Fuerza del Destino és el millor tribut a Mecano format per artistes que han treballat als musicals de Nacho Cano.

Mecano esta considerat un dels grups més importants i influents de la història del pop i el rock en espanyol, i els seus concerts en directe han estat un dels aconteixements musicals més grans del país .

El grup va estar en actiu entre 1981 i 1992 i ha venut fins el dia d’avui més de 25 milions de discos a tot el món, assolint un exit sense precedents a països com Espanya, Mexic, Colòmbia, França, Itàlia, Venesuela, Puerto Rico i Xile.

Des que van fer el seu darrer concert, Mecano ha estat coniderat com una fita en la història musical pop espanyola. Les seves cançons no han deixat mai de sonar a les emissores de ràdio nacionals i internacionals, alimentant entre els nostàlgics el somni del retrobament d’un grup que ha trascendit a vàries generacions.

Després de més de 5 anys treballant amb Nacho Cano en els musicals “Hoy no me puedo levantar” i A – Un musical de Nacho Cano, molts dels músics, ballarins i cantants han creat un espectacle a l’alçada dels anterioras. A més, molts d’aquests artistes han treballat en musicals com “Peter Pan”, “La bella i la bèstia”, “We will rock you” o “Jesucristo Superstar”, el que els atorga una gran experiència als escenaris de tota Espanya.

A La Fuerza del Destino conviuen les composicions musicals magistrals del germans Cano, amb una posada en escena espectacular que compta amb 17 artistes a l’escenari i 8 persones en l’equip tècnic. L’elenc el composen 5 músics, 4 cantants i 10 ballarins que interpreten més de 20 cançons del mític grup espanyol, amb nous arranjaments musicals més actuals. Tot això acompanyat per un gran muntatge audiovisual amb projeccions i càmera en viu.

Pop, rock, rumba, salsa, jazz, soul, són el gran atractiu d’aquest espectacle, per a públics de totes les edats.

• La fuerza del destino - Tributo a Mecano
  • La fuerza del destino