Centre Cultural - Programació - La Meute (2014)

La Meute
circ

Diumenge

23 Sunday/FEB

18 h

Preu:9 €

La Meute (2014)

Collectif Acrobatique

Nosaltres practiquem una teatralitat visual i rítmica, és a dir, tot el que fem passa per accions no verbals, però recolçades per la postura gestual, la intensitat de les mirades, la seva durada, dirección i intenció.

Guiem els espectadors cap un univers incongruent on ells són llires de projector la seva fantasia. Inconguent per la rica paleta dels nostres mitjans d’expressió que assumim dins una forma que voreja el surrealisme i el fantàstic. Volem experimentar el circ com un art que exprimeix qualsevol cosa.

Aquí juguem a fer-nos por i a fer-vos por. Som sis. Ens coneixem bé. Aquests jocs ens són familiars. Alimenten la necessitat d’estar junts, de fer confiança. Portem tovalloles de bany. Una manera d’exposar el cos i de posar a prova la nostra vergonya. Els nostres jocs ens propulsen a quasi 8 metres d’altura i per terra.

Entre assumir riscos, èxits, masoquisme i altres jocs absurds, l’espectador, dins un univers on els diàlegs corporals són portats als seus límits, passa del riure a la suor freda. Es tracta de considerar el circ per allò que és: una veritable situació de risc.

És un joc on tot el món pot participar i on se li recomana ser bon jugador. En aquest espectacle el circ és utilitzat com un catalitzador de l’absurd. Allà on alguns hi veuran un estrany hammam, d’altres hi veuran sis gossos bojos. Confrontant la força de la certesa a la riquesa del dubte, els sis acròbates juguen a ser humans i passen de la calor al fred en un segon. Un espectacle acrobàtic jugant entre la seguretat i el trastorn durant 4200 segons.

Voleu jugar?

• La meute