Centre Cultural - Programació - Los Vivancos

Preu:28-32€

Los Vivancos

Nacidos para bailar

La companyia de més èxit del panorama músic-escènic espanyol, ha aconseguit donar al flamenc un nou cànon estètic.
Són sis germans que han trencat motlles amb el seu virtuosisme, versatilitat i una proposta atrevida, convertint-se en una referència de la dansa espanyola de segle XXI.

Les seves interpretacions sensacionals i la capacitat que tenen per crear obres multidisciplinàries que revelen les seves variades habilitats, els han portat a ser una de les companyies més innovadores de l’actualitat, sent aclamats tant pels crítics com pels espectadors.

Destaquen les seves col·laboracions amb importants personalitats i artistes com Antonio Banderas, el dissenyador Giorgio Armani o la Princesa Estefania de Mònaco, que els va convidar personalment a participar el prestigiós Festival de Circ de Montecarlo. També han treballat al costat Julie Hamelin, directora artística de la Cerimònia de Clausura dels Jocs Olímpics de Sotxi 2014, i Daniel Finzi Pasca, creador i director de Corteo del Cirque du Soleil, entre moltes altres personalitats. A més, l’enginyer Aeronàutic de la NASA, Eduardo García Flama, els va assessorar en l’elaboració escenogràfica dels seus espectacles.