Centre Cultural - Programació - Macedònia

Preu:10-15€

Macedònia

Escandaliciós

Macedònia torna a demostrar amb el seu esperat nou disc Escandaliciós que després de quinze anys liderant la nova fornada de grups familiars del país, continuen en plena forma. En aquest concert gaudireu de noves cançons i de les melodies més vibrants del seu repertori.

Rere l’enigmàtic títol del seu nou disc, que està inspirant en l’article “L’Instant previ” de la malaguanyada i enyorada periodista Tatiana Sisquella, s’amaguen onze cançons, cadascuna amb un univers i una història particular. Blue Blue, el primer senzill, és una cançó que fa sàtira en to divertit del poder de les xarxes socials i de com influencien a la societat actual… Fins al punt que es pugui donar credibilitat a que el mar és blau perquè els peixos fan “blue blue”.

En aquest nou disc també hi trobem cançons com Senyor groc, on partint d’una metàfora de la paleta de colors, s’explica els diferents significats d’aquest color.

Escandaliciós, cançó que dóna títol a l’àlbum, parla de l’”instant previ”, aquell moment que a vegades acaba essent millor que el fet que el precedeix, que sol ser aquella cosa tan especial que s’està esperant amb candeletes. Seguint la tendència actual de presentar singles previs al llançament del nou disc, Macedònia ha avançat ja tres cançons: Mulla’t, Marenostrum i la cançó en anglès Inclusive World  que la banda ha llançat només pel canal de Youtube, que ja acumula milers de visionats i que per fi els seus seguidors podran escoltar en format disc i a les plataformes digitals.

Com a curiositat, Inclusive World és la primera cançó que les Macedònia han gravat tocant elles mateixes tots els instruments.

El 2018 el grup va celebrar quinze anys del llançament del primer disc. Era l’any 2003, el disc es va titular Macedònia i contenia èxits com Super Fashion, entre d’altres, que els seus seguidors continuen reclamant concert rere concert. Aquells primers anys l’efecte Macedònia es va escampar ràpidament per les aules com una de les sensacions de l’any, refermant una nova manera de fer música pels més petits de la casa que encara perdura.

Disponible pack familiar