ESP On som?

90'

Preu:15€

Machine de Cirque

La companyia canadenca Machine de Cirque presenta el seu primer espectacle nodrit de l’experiència i el llarg recorregut internacional dels seus artistes. Quatre figures de l’espectacle brillen en escena utilitzant tota mena d’objectes per fer malabars i  impressionen al públic amb acrobàcies impossibles, escenes surrealistes i grans dosis d’humor en una posada en escena cuidada fins al més mínim detall.  Tot està calculat al mil·límitre i al segon mentre es belluguen per la seva gran machine a un ritme trepidant.

Sinopsi

Ha arribat l’Apocalipsi i a la Terra només han quedat cinc supervivents, l’única manera que tenen de sobreviure és a través d’una màquina increïble. Ho aconseguiran? Aquest és el punt de partida d’un espectacle frenètic on hauran de posar a proba el seu enginy i talent.

La companyia

Machine de Cirque es va fundar al 2013 al Quebec (Canadà) i és una organització sense ànim de lucre que reuneix a personalitats del món artístic i tecnològic en la producció dels seus espectacles. Vincent Dubé, n’és el director artístic i ha unit a quatre artistes experimentats que han format part de diverses produccions que s’han pogut veure arreu del món.

Artistes

Raphaël Dubé i Yohann Trépanier, s’han format a l’Escola de Circ de Montréal i han treballat a les millors companyies de circ contemporani (Cirque de Soleil, Cirque Eloize i Les 7 doigts de la main). Junts van formar la companyia Les beaux frères, on van crear un espectacle que s’ha fet viral a la xarxa i que podrem veure’n un fragment ara amb la Machine de Cirque, un número on els dos artistes estan completament nus i només estan coberts per una tovallola que cada vegada es fa més petita i més volàtil. Tot està calculat al mil·límetre i al segon perquè res falli. Ho aconseguiran?

Ugo Dario i Maxim Laurin presumeixen d’una llarga experiència a la companyia Les 7 doigts de la main. Amb el seu número acrobàtic Baskultoo van obtenir la medalla d’or al Festival Mundial del Cirque de Demain a París (2012).

Frédéric Lebrasseur és percussionista autodidacta i artista multidisciplinar; ha escrit, dirigit i improvisat en una gran varietat d’estils musicals. Des del 1991 ha treballat en composicions per teatre, espectacles de titelles, arts visuals, pel·lícules d’animació i dansa a més de 25 països.

Segell Gratuit Super3 Vermell