Centre Cultural - Programació - Maher Zain (2012)

Maher Zain
Altres Programacions

Dissabte

02/JUN

Preu:15 €

Maher Zain (2012)

Concert benèfic a favor dels més necessitats.

Maher Zain, suec de procedència libanesa, ha experimentat amb diferents estils com el swing i el rap. El 2009 decideix donar un tomb a la seva carrera i treballar en un àlbum en què plasma les seves arrels, signant amb un nou segell (Awakening Records) i debutant amb “Thank You Allah”, amb el qual va arribar a assolir el número 1 en la llista de músiques del món d’Amazon.

Els seus discos barregen sons del rythm and blues amb altres propis del soul tradicional així com de la música àrab i turca,aconseguint un efecte intensament espiritual per la qual cosa Maher és avui dia reconegut com una de les veus més influents de la música islàmica.

Són imprescindibles els seus vídeos musicals “Palestine will be free”, “Insha Allah” i “The Chosen One

Organitza: Fundación Muslim Relief España i Unió Comunitats Islàmiques de Catalunya UCIDCAT

www.facebook.com/MuslimRelief
www.muslim-relief.es