Centre Cultural - Programació - Manu Guix & Band

icona temps

Preu:20€

Manu Guix & Band

Després de més de cinc anys de silenci discogràfic, Manu Guix es consolida com un dels grans intèrprets i compositors del nostre país. El concert tindrà lloc el proper 26 d’octubre, a les 21h,  a l’auditori del Centre Cultural Terrassa.

Després de tot és un recull de tretze cançons vitals, optimistes, que es mouen entre el pop i el soul d’autor. Un disc ple de matisos i sonoritats que es tradueixen en una de les produccions musicals més ambicioses que s’ha fet darrerament en el panorama català.

Manu Guix amb el seu piano, cantant, fent totes les harmonies vocals, i acompanyat per la seva banda habitual reforçada amb més músics, ens presenta un directe realment espectacular. L’artista mostra la seva versatilitat tant en la seva vessant creativa com interpretativa.

El disc ha estat produït a quatre mans entre Roger Rodés i el propi Manu Guix, realitzat al seu estudi Medusa de Barcelona, i masteritzat a Sterling Sound de Nova York a càrrec de Ryan Smith (el mateix estudi de cantants i grups com Adele, Coldplay i Beyoncé).

El concert forma part del nou cicle de tardor ‘Amb veu pròpia’ format per autors catalans com Judit Nedderman, David Verdaguer, Roger Más i Toti Soler amb Gemma Humet.

Manu Guix

Artista polifacètic, Manu Guix (1979), es va formar com a músic a Barcelona i a Liverpool. La seva prolífica carrera l’ha portat a gravar cinc discos en solitari i a crear diversos musicals. Des del 2010 té el seu propi estudi de gravació i gosa d’una gran popularitat per les seves aparicions a programes de gran èxit televisiu.

De Cabeza (2003) va ser el primer treball discogràfic de Guix, després ha seguit amb quatre discos més: Manu Guix (2005), Onze Llachs (2008), Pas a Pas (2012) i Després de tot (2017). Una de les seves grans facetes és la seva participació en musicals tan com a compositor, productor i director musical; alguns dels musicals més coneguts són Geronimo Stilton, Grease, el Musical, El Petit Príncep i Molt soroll per no res.

Paral·lelament, també ha participat en diversos programes de televisió i ràdio com el programa de TVE i Telecinco Operación Triunfo, en el qual ha estat professor de l’acadèmia en totes les edicions des de la creació del programa l’any 2001, i també en l’actual de finals d’aquest 2017. Així mateix, ha presentat el programa de Catalunya Ràdio, Els optimistes, Còmics a TV3 i el talent show per a 8TV, Encantats.

Manu Guix també té, des de 2010, el seu propi estudi de gravació, Medusa Estudi, on produeix diversos treballs discogràfics per a altres artistes i grups, a més de la creació de cançons, bandes sonores i sintonies per al món de la publicitat i el cinema. En aquest sentit, també ha fet diverses produccions musicals per La Marató de TV3.