Centre Cultural - Programació - Manu Guix & Band

90'

Preu:20€

Manu Guix & Band

Després de més de cinc anys de silenci discogràfic, Manu Guix presenta Després de tot. Un recull de tretze cançons vitals, optimistes, que es mouen entre el pop i el soul d’autor. Es tracta d’una producció a cuatre mans entre Roger Rodés i el propi Manu Guix, realitzada al seu estudi Medusa de Barcelona, i masteritzada a Sterling Sound de Nova York a càrrec de Ryan Smith (Adele, Coldplay, Beyoncé entre d’altres).

Manu Guix amb el seu piano, cantant, fent totes les harmonies vocals, i acompanyat per la seva banda habitual reforçada amb més músics, ens presenta un directe realment espectacular. Amb “Després de tot”, Manu Guix és consolida com un dels grans intèrprets i compositors del nostre país. Un disc i un directe ple de matisos i sonoritats que es tradueixen en una de les produccions musicals més ambicioses que s’ha fet darrerament en el panorama català.  D’aquesta manera, l’artista mostra la seva versatilitat tant en la seva vessant creativa com interpretativa.