Centre Cultural - Programació - Alguns neixen estrellats

80'

Preu:15€

Alguns neixen estrellats

La ficció anglesa de la BBC aterra al Centre Cultural amb l’emblemàtica producció Alguns neixen estrellats, una sèrie humorística del canal britànic BBC que va resultar ser un èxit quan es va emetre a casa nostra, als anys 80 a TV3. Després d’haver doblat la veu del protagonista, Joan Pera puja la sèrie a l’escenari amb  David Olivares i sota la direcció d’Enric Llort.

Joan Pera i David Olivares, han treballat junts en El Fantasma de Canterville i fruit d’aquella bona sintonia que ja vam veure també aquí al Centre Cultural, ara ofereixen un espectacle absolutament rialler que ens evoca alguns dels personatges més universals de la Comèdia; Charlot, Mister Bean, Woody Allen, Frank Spencer, i l’Inspector Closseau. Passi el que passi en gaudirem! Està garantit

Joan Pera amb la Simfònica del Vallès

Pera, amb un públic fidel al Centre Cultural Terrassa, protagonitzarà un altre espectacle aquesta temporada. Juntament amb el seu fill Roger Pera, es posaran en la pell dels músics Leopold Mozart i Wolfgang Amadé Mozart, amb un text perfilat pel dramaturg català Sergi Belbel. Tot això amb un repartiment d’obres cèlebres de W.A.Mozart interpretat per l’Orquestra Simfònica del Vallès (22 de març).