Centre Cultural - Programació - Ol’Green + Singfònics

29 dissabte/NOV

Preu:15€

Ol’Green + Singfònics

Concert inèdit de la coral terrassenca Singfònics amb la coral Ol’Green, ambdues participants de la primera edició del concurs Oh Happy Day!

Singfònics és un grup vocal jove que va debutar el maig del 2011 a Terrassa, el primer concert d’una trajectòria musical que els ha portat a actuar en diversos escenaris, de Girona a Balaguer, passant també per Barcelona. 40 veus i quatre instrumentistes que versionen grans èxits comercials dels últims anys, de Michael Jackson a Bon Jovi. Després del seu pas pel concurs de TV3 Oh Happy Day, Singfònics segueixen fent créixer un espectacle visual potent que incorpora coreografies de creació pròpia i aconsegueix aixecar tothom de la cadira.

El grup Ol’Green, que es defineix com a ‘producte barceloní a base de música i bon humor’, ofereixen un repertori amb bones dosis de ball i que inclou grans clàssics de l’Edith Piaf o The Beatles, però també temes disco dels 70-80 i altres més actuals com un esbojarrat medley de dives del pop (Beyoncé, Lady Gaga i Shakira). Van quedar finalistes del concurs de TV3 Oh Happy Day!.

• Ol'Green
  • Singfònics