Centre Cultural - Programació - Pica Pica · Vacaciones Tope Guay!

Familiars

Diumenge

14/ABR

12'30h

Preu:18€

Pica Pica · Vacaciones Tope Guay!

NOVA DATA

Ens plau comunicar-vos que per qüestions alienes a l’equipament, l’espectacle de PICA-PICA ‘Tope guai!’ del 21 d’octubre ha canviat de data i serà el 14 d’abril.
Lamentem les molèsties que pugui ocasionar el canvi, en cas de no poder-hi assistir es farà la devolució de les entrades escrivint un correu a fsalles@fundacioct.cat. Data límit: 14 de març.

Si vol assistir a la funció del 14 d’abril, serà vàlida la mateixa entrada que ha comprat, NO CAL FER CAP GESTIÓ. Disculpeu les molèsties

…………………….

El grup infantil Pica Pica presenta el seu nou espectacle i DVD “Vacaciones Tope Guay”, ple de noves cançons i sorpreses. Un divertit recorregut per cançons màgiques que Nacho Bombín, Emi Bombón i Belén Pelo de Oro, interpreten durant les seves vacances: “La Tortuga Lola”, “Yo tengo un tic”, “Vamos a contar a contar mentiras” i “Chuchuwá” són alguns dels temes musicals que et sorprendran.

Tota la família podrà taral·lejar les seves cançons i seguir les desordenades peripècies dels protagonistes, immersos ara en les seves vacances escolars. La platja, el sol, el campament d’estiu i els amics, són l’eix principal d’aquest nou musical per a nens i grans.

Amb més de 2.500.000 subscriptors i 2.000.000.000 de visualitzacions al seu canal oficial de Youtube (Pica Pica Oficial), són els YouTubers infantils del moment i ja tenen el Premi Botó d’Or. Amb els Pica Pica t’ho passaràs … ¡Tope Guay!

És el grup musical infantil amb major nombre de visionats a YOUTUBE, amb més de 2 mil milions.

Per a tots els públics

Entrada gratuïta pels menors d’1 any