Centre Cultural - Programació - Presentació del llibre “Divuit. Petits grans relats” (2012)

Presentació del llibre "Divuit. Petits Grans Relats"
conferència

Dimarts

17 Tuesday/ABR

19,30 h

Gratuït

Presentació del llibre “Divuit. Petits grans relats” (2012)

L’Associació Platypus Creacions Artístiques presenta el llibre “Divuit . Petits Grans Relats” de l’Editorial Círculo Rojo.

Aquest acte és el punt culminant de la darrera activitat que ha dut a terme l’entitat terrassenca: un concurs de relats curts en què, dels més de 90 relats rebuts, se’n van seleccionar 18 per a formar part d’aquest recull. L’objectiu del concurs és fomentar la creativitat personal, l’apropament a la lectura i donar una empenta a aquells aspirants a escriptors o amants de la paraula que tenen una il·lusió perquè aquesta sigui part de la seva vida professional.

L’acte principal de la presentació serà una xerrada sobre el relat curt per part de Miquel Berga, professor de literatura anglesa de la Facultat d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra. Conegut pels seus treballs sobres George Orwell i altres escriptors anglesos que van participar en la guerra civil espanyola, publica també en diaris i revistes. Des del 1992 escriu la columna dominical per a les edicions del diari El Punt.

L’acte es clourà amb la lectura d’un relat breu a càrrec de l’actor Artur Trias.