Centre Cultural - Programació - Presentació llibre de Miquel Puig

19'30h

Gratuït

Presentació llibre de Miquel Puig

‘Un bon país no és un país low cost’

Presenta l’acte, Jordi Roset, del Cercle Català de Negocis.

Lloc: Aula Magna

Organitza: Assemblea.cat Terrasa

Col·labora: Òmnium Terrassa

Miquel Puig i Raposo (Tarragona, 1954). Doctor en Economia, ha desenvolupat la seva carrera professional en l’ensenyament universitari, l’administració pública, l’empresa multinacional i l’assessorament independent. Va ser professor de teoria econòmica. En els anys noranta va ocupar diversos càrrecs a la Generalitat, entre els quals director general d’Indústria i Comissionat per a la Societat de la Informació. Ha estat l’únic director general de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals nomenat per consens del Parlament de Catalunya. Ha estat director general d’una empresa d’infraestructures aeroportuàries, amb seu a Londres, i ha col·laborat amb empreses de capital-risc. Actualment, treballa en l’àmbit de la gestió universitària. Publica regularment articles en premsa. Casat i amb tres filles, viu entre Barcelona i Falset.

Jordi Roset.Tresorer i responsable de l’àrea d’Empreses del Cercle Català de Negocis (CCN).  Emprenedor i empresari provinent del sector tèxtil de Terrassa que ha diversificat les seves inversions en els sectors energètics i vinícola.