Centre Cultural - Programació - Protagonistes Nosaltres – La noia dels llumins (2012)

La noia dels llumins
Altres Programacions

Diumenge

16 Sunday/DES

11.30 h

Preu:Donatiu

Protagonistes Nosaltres – La noia dels llumins (2012)

La companyia Protagonistes Nosaltres de Fupar ens presenta “La noia dels llumins”

L’obra és una adaptació lliure del conte de Hans Christian Andersen “la venedora de llumins”, en el que s’intercalarà coreografia, dansa, text i música en directa.

Després d’escenificar durant 25 anys un mateix format d’espectacle, l’any 2001 es va optar per fer un canvi en la posada en escena i introduir la representació d’una història com a fil conductor per enllaçar cadascun dels elements de dansa i música. D’aquesta manera, es munta anualment un nou espectacle, que es representa al llarg de l’any.

És un muntatge escènic de quasi dues hores de durada que combina actuacions de dansa, play-back i música en directe, interpretades íntegrament per persones amb disminució intel·lectual. Els objectius són potenciar la integració social, aprofundir en l’autoestima a través del reconeixement directe del públic i afavorir la interrelació entre els seus membres.

És un espectacle gairebé únic en la seva disciplina, tot i que existeixen a nivell estatal i internacional altres experiències en la modalitat de teatre i dansa. Des de la seva creació el 1974, s’han realitzat més de 300 actuacions arreu de Catalunya, Espanya i França.

Reserva de localitats anticipades:
Fins el 12 de desembre al telèfon 93 788 3662 (Fupar) o per correu electrònic a fundació@fupar.es .

L’aforament queda restringit a la reserva de places per telèfon.

El mateix deia de l’espectacle:
Es posaran a la disposició del públic les entrades sobrants, que estaran disponibles a partir de les 10.30h a les taquilles del Centre Cultural