Centre Cultural - Programació - Ramon Comas i Angel Ruiz Franco

10/DES

Gratuït

Ramon Comas i Angel Ruiz Franco

Seitai. Una nova comprensió de la naturalesa humana

El President de la Fundació Seitai Barcelona, Ramon Comas, i el vicepresident, Angel Ruiz, donaran a conèixer el moviment vital de la cultura Seitai que demostra de quina manera s’estructura la vida, de manera senzilla i reiterativa, en cinc moviments.

El Moviment Vital és el producte de 60 anys de pràctica, 40 d’ells d’estudi de la ciència, per poder demostrar, a través de l’embriologia, les vèrtebres, els nervis cranials i l’evolució de les espècies que cinc moviments estructuren la vida.

Sinopsi

La vida és moviment, en l’ésser humà, aquest es manifesta a nivell psíquic, físic i biològic al mateix temps. Quan aquest flueix espontàniament, la Vida-Salut s’expressa. Quan això no és possible, per motius, externs (laborables, socials, etc.) o interns, la Vida- Salut s’estanca i ens trobem malament. Seitai, gràcies a Noguchi i Katsumi aporta uns coneixements per conèixer el perquè passa això i uns senzills exercicis, Katsugen i Yuki, per recuperar l’amplitud de la vida.

Intervenen:

Ramon Comas: President de la Fundació Seitai Barcelona