Centre Cultural - Programació - Rèquiem de Mozart

105'

Preu:15-25€

Rèquiem de Mozart

El programa del concert, que combina obres de Bach, Haydn i Mozart, ens acosta a tres figures cabdals, en certa mida fundacionals, de la història de la música occidental.

El Requiem de Mozart és una de les obres cabdals del repertori i una de les més representades del geni de Salzburg, amb la direcció d’Esteve Nabona i amb la participació del Cor Jove de l’Orfeó Català. És  una de les obres més celebrades del repertori clàssic i comptarà també amb la participació de les veus solistes Anna Puche (soprano), Elisenda Arquimbau (mezzosoprano), David Hernández (tenor), Marc Pujol(baix) i l’esmentat Cor Jove de l’Orfeó Català.

El concert s’obre amb una primera part més lluminosa que inclou el Concert de Brandenburg núm. 2 de Bach i el Concert per a trompeta de Haydn i com a solista convidat comptarem amb el trompetista Manuel Blanco, en substitució de Reinhold Friedrich que ha hagut de cancel·lar la seva actuació per malaltia. Manuel Blanco és deixeble de Friedrich i des del 2006 és el trompeta solista de l’Orquestra Nacional d’Espanya.

J. S. Bach Concert de Brandenburg núm. 2, en Fa major, BWV 1047
J. Haydn Concert per a trompeta en Mi major, Hob. VIIe:I