Centre Cultural - Programació - Rosana

22 dissabte/NOV

Preu:30 €

Rosana

La cantant canària, Rosana, ret un homenatge als seus fans amb el seu vuitè disc d’estudi 8 Lunas. En aquest últim disc, Rosana es reinventa amb un so més modern però sense perdre l’essència de les cançons més clàssiques del seu repertori.

La cantant anomena així el seu últim treball fent referència als seus 17 anys (1+7:8) en el món de la música. L’artista va debutar l’any 1996 amb l’àlbum Lunas rotas revolucionant el mercat de la música espanyola.

Després dels àlbums Luna nueva (1998),  Rosana (2001) i Marca Registrada (2003), l’any 2005 va obtenir el disc de platí amb Magia. En total, Rosana ha editat 8 discos que l’han portat a recórrer mig món arribant a vendre més de 10 milions de còpies.

Rosana farà el seu primer concert, a Terrassa, després d’una intensa gira de 25 concerts en 3 mesos per Sud-amèrica.