Centre Cultural - Programació - Animal Religion · Sifonòfor

Preu:10 €

Animal Religion · Sifonòfor

Gran Premi BBVA Zirkòlika de Circ 2015

El circ fet música? La música feta circ? L’escenari és la caixa de ressonància, cordes que ens envolten, danses excèntriques, acrobàcies elàstiques, polirítmies electròniques, salts mortals i un piano amb rodes. Una performance amb set artistes on la bèstia parla per nosaltres i l’humà deixa de controlar-nos. La força de l’expressió artística converteix Sifonòfor en un espectacle imprescindible.

Sifonòfor es un grup de micro-organismes superespecialitzats de les profunditats abismals del món, que s’uneixen els uns i els altres amb l’objectiu de sobreviure i desenvolupar-se. Cada organisme és independent i té els seus propis tentacles per alimentar-se, però junts fan un sol cos.

Inspirat en el invertebrat marí sifonòfor, Animal Religion ofereix la seva visió de treball en col·lectiu; individus treballant junts per fer sorgir del desordre el que ningú podria fer sol, sense cap sistema geràrquic, construir un espectacle invertebrat entre la música i el circ.

11 artistes giren a l’escenari en un món curiós on el públic descobreix noves espècies, moviments i sons. Els artistes creen un món on la música i la fisicalitat dels cossos treballen junts per buscar una nova qualitat. Cordes, danses excèntriques, òpera, contorsions, poliritmes electrònics, mortals i un piano de cua amb rodes.

fcaixes