Centre Cultural - Programació - Sirex

Preu:15-30€

Sirex

Que nos quiten ‘lo bailao’

Els Sirex presenten a Terrassa el seu nou disc Que nos quiten ‘lo bailao’. Després d’una llarga discografia en castellà, canten en català per primera vegada en la seva carrera. El disc inclou 2 temes inèdits en català més el popular Tren de Mitjanit de Pep Sala, que també és el productor del disc que sortirà sota el seu segell, Indi Records.

Els Sirex , és sens dubte el grup més representatiu i llegendari de la música dels ’60 i ara és reinventa cantant en català i gravant de nou tots els seus grans èxits com La Escoba, Que se Mueran los Feos, i San Carlos Club, entre d’altres, amb l’al·licient de les col·laboracions del grans artistes ja esmentats que li donen una nova dimensió a les populars cançons.

Un concert únic i irrepetible que no us podeu perdre!