ESP On som?

Preu:18-28€

Spellbound Contemporary Ballet

Les quatre estacions

Fundada el 1994 per Mauro Astolfi, un dels coreògrafs contemporanis més importants d’Europa, aquesta companyia italiana duu a terme una nova visió, profunda i innovadora de Les quatre estacions de Vivaldi. L’escena és molt sòbria i hi predomina un sol element: una estructura de fusta que va adoptant diferents canvis de rols; un arbre, una casa, el cel, la terra…. Són les parets del món que ens envolta i on s’hi projecten imatges i vídeos que expressen les diferents estacions de l’any.

El cos de ball està compost per nou ballarins que destaquen per la seva impecable preparació, dibuixant línies i formes amb uns perfectes passos romàntics i delicats i en d’altres ocasions, a un ritme més frenètic propi del contemporani.

Una producció de Spellbound en col·laboració amb el Ministeri de Béns i Activitats Culturals i la Fundació Teatre Verdi de Pisa.

Música en directe a càrrec de l’Orquestra de Cambra Terrassa 48

‘Les meves quatre estacions viuen a fora i a dins d’un espai petit que s’aixeca, s’arrossega i que és asfixiant a vegades però que també cura, uneix i protegeix. Sembla una casa petita però és un vaixell, un arbre, un espai misteriós des d’on es poden apreciar els canvis d’estació, un lloc on ets testimoni del cicle de la natura.’ Mauro Astolfi, coreògraf.