Centre Cultural - Programació - Spirituals de “The Gospel Viu Choir” (2012)

Fundacio Miquel Valls

Dissabte

05/MAI

21.30 h

Preu:Anticipada 20 € / Taquilla 25 €

Spirituals de “The Gospel Viu Choir” (2012)

Concert per la lluita contra l’ELA
 a benefici de la Fundació Miquel Valls
Direcció: Moisès Sala
Organitza: Fundació Miquel Valls

Aprofiteu aquesta oportunitat per gaudir d’un fantàstic espectacle musical i alhora col·laborar amb una causa solidària: FES EL TEU GEST PER L’ELA, vine al concert del TGV CHOIR a Terrassa!

En aquest espectacle, el TGV CHOIR reinterpreta els ‘spirituals’ dels millors compositors actuals, vertaders hereus dels primers ‘negro spirituals’ i ‘traditionals’. Harmonies i ritmes vocals improvisats amb formes i estils contemporanis, confereixen a l’SPIRITUALS de TGV CHOIR una complexitat meravellosa i una varietat arriscada i intensa. Una proposta coral ambiciosa on polifonies impossibles formen una melodia que va desgranant sentiments, sensacions i emocions al llarg de tot l’espectacle. Amb 70 cantants a sobre de l’escenari i la direcció de Moisès Sala, va molt més enllà d’un concert, es tracta d’un nou concepte coral dels espirituals.

La recaptació de l’acte anirà destinada a finançar els projectes desenvolupats perla Fundació Miquel Valls que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones afectades per l’ELA a tota Catalunya, i donar suport a les seves famílies.

AVÍS: L’espai està totalment adaptat, es prega als usuaris en cadira de rodes que vulguin assistir a l’acte que es posin directament en contacte ambla Fundació (tel. 93 766 59 69).

• The Gospel Viu Choir