ESP On som?

14/DES

Preu:15€

Toti Soler i Gemma Humet

Música i poesia, dues formes d’art germanes que juntes creixen i germinen. Dues veus unides cap a l’emoció. Així toquen i canten Toti SolerGemma Humet.

Una forma personal sensible i profunda de compondre, interpretar i posar veu als poetes.  Un univers de guitarra i cançó.

Des que va iniciar la seva carrera artística el 1965 amb Els Xerracs, Toti Soler ha conreat un camí prolífic amb més d’una trentena de discos publicats, infinitat de col·laboracions musicals i discogràfiques i nombrosos amics i companys de viatge… Ara es presenta acompanyat de la delicada i alhora intensa veu de Gemma Humet i del seu trio (Marc Prat al contrabaix i Arnau Figueres a la percussió), amb qui ens proposa un recorregut captivador per a seva obra de guitarra i cançó –tan mediterrània i universal- a través dels millors temes que ha escrit durant més de mig segle de dedicació a la música. Una forma personal, sensible i profunda de compondre, interpretar i posar veu als poetes.