Centre Cultural - Programació - Valentín Nuñez

12/MAR

Gratuït

Valentín Nuñez

Crea la teva vida! Connecta amb la teva essència i fes realitat els teus objectius

Cadascú de nosaltres ha vingut a aquest món amb un objectiu: dur a terme la seva missió de vida. Per fer-ho, comptem amb els recursos necessaris des del naixement (habilitats úniques, dons especials) i amb l’aprenentatge al llarg de les nostres vides. Descobrir quina és aquesta missió no sempre és una tasca fàcil. L’educació rebuda, l’entorn en el que vivim, les pròpies pors  i les que ens inoculen els demés són obstacles en el camí que cal anar superant. Quan comencem a saber cap a on hem d’anar, és imprescindible posar al servei d’aquesta excitant aventura totes les eines que ens sigui possible.

Valentí Nuñez és economista social, consultor d’empreses i facilitador de processos de canvi personal. https://crea2vida.com/

Soci fundador i Director de SYNERGESTIÓ, Consultoria Financera i de Gestió S.L. Com a director de filials de Caixa Catalunya, Nuñez va decidir emprendre un nou rumb professional, per tal de posar a disposició de les empreses i entitats d’economia social que ho necessitin la seva experiència i coneixements.