ESP On som?

11/DES

Gratuït

Vicenç Alujas ‘Allibera la ment en un instant’

Actituds i habilitats per gaudir d’una vida plena

Els éssers humans tenim un immens potencial, però moltes vegades passem per la vida sense desplegar-lo. El motiu d’aquest no desplegament es la neurosi en la que vivim: feina, família, competitivitat, salut… en aquesta conferència aprendrem com habilitats i actituds aplicades a petites dosi fan possible que obtinguem tot allò que ens proposem. Practicarem tècniques per alliberar la ment  i gaudir d’allò que som: uns esser únics!!!

Vicenç Alujas (Barcelona 1962) Sociòleg, Màster en Psicologia Clínica i en Desenvolupament personal i Lideratge (Universitat de Barcelona). Diplomat en Criminologia i Coach Certificat I.C.F (International Coach Federation). Titulat en Meditació Tradicional i Mindfulness Universitat Internacional de València.

Exerceix la seva feina en el Departament de Justícia de la Generalitat des de fa anys. Els últims 11 com a Coordinador de la Unitat Hospitalària Psiquiàtrica Penitenciària de Catalunya.

Des de l’any 2012 compagina la seva vida laboral amb la seva gran passió, ajudar els altres. És el creador i divulgador de la “MEDITACIÓ IMMEDIATA” un nou concepte de meditació del segle XXI. Una manera senzilla, pràctica i fàcil d’alliberar la ment en qualsevol moment i lloc.

Mitjançant aquest i altres mètodes acompanya les persones a treure el gran potencial i el talent que tots portem a dins, per poder viure en un ple estat de benestar. Realitza conferències, cursos, tallers… i col·labora amb diferents mitjans de comunicació (ràdio, TV, premsa) per tal que tots puguem gaudir d’una vida més autèntica partint de la serenitat i la calma. Un procés divertit i amè que es basa en la pràctica i uns simples coneixements.

Tot és més senzill del que pensem. Es tracta d’eradicar els pensaments inútils i connectar amb l’autenticitat innata que posseïm.

Popularment se’l coneix com “El Gourmet del Benestar” pels mètodes de qualitat i ben elaborats per gaudir d’una vida plena, és professor de meditació immediata, conferenciant, formador de grups i empreses…

Ha escrit els llibres “MEDITACIÓ IMMEDIATA” (2012) i juntament amb Guillermo Simó “ARQUITECTURA DE LA CALMA” (2014), col·laborador del llibre “VIVIR SIN PENSAR, VIVIR EN PLENITUD” d’Antonio J. Larruy.