Centre Cultural - Programació - Víctor Ullate Ballet – Comunidad de Madrid (2012)

Ballet Victor Ullate
dansa

Dissabte

28 Saturday/ABR

21 h

Preu:35 €

Víctor Ullate Ballet – Comunidad de Madrid (2012)

Programa: L’ART DE LA DANSA

Direcció artística: Víctor Ullate
Coreografia: Víctor Ullate

Seguint amb la línia de donar a conèixer la dansa a tots els públics que ja van iniciar altres ballarins de prestigi com Ángel Corella i David Campos, la companyia Víctor Ullate oferirà una classe oberta a tothom i gratuïta el mateix dia de l’espectacle de les 14.30h a les 16h.

La dansa és la primera de les arts, que l’ésser humà manifiesta de forma instintiva. Quan les persones creixen, en algunes hi queda arraigada aquesta característica i en d’altres desapareix per diferents raons. Al primer grup pertanyen els que anomenem ballarins, paraula amb gran ventall de matisos i disciplines, el nexe del qual és el moviment.

Hem volgut resaltar amb aquesta coreografia, la importància de l’únic element, sense el qual la dansa seria impossible; el Ballarí, que s’especialitza en qualsevol de les moltes tendències o estils, per a desenvolupar una de les artes més completes i universals que l’ésser humà pot crear, partint de l’element o instrument més perfecte, que la naturalesa ha creat; el cos humà.

• Víctor Ullate Ballet - L'art de la dansa