ESP On som?

50'

Preu:10€

Xarivari Blues

Un espectacle d’humor, poesia visual i les tècniques de circ més agosarades

Malabars, monocicles, llit elàstic, equilibris impossibles, vertiginoses acrobàcies, elegància i molt d’humor, en una sorprenent escenografia condimentada amb salses d’humor i divertides coreografies al ritme de la música de “The Blues Brothers”. Aquesta història neix a a l’Escola Nacional de Circ de Rio de Janeiro, lloc on es van conèixer i es van formar.

Xarivari Blues sorgeix amb el retrobament dels quatre artistes i la voluntat d’homenatjar als antics mestres de l’escola de circ fent les mateixes rutines, però amb els anys d’experiència, que cada un dels artistes ha agafat en els diferents projectes per on ha passat. Està dividit en quatre números començant amb el dandis acrobàtic, passant pels monocicles i malabars.

Quan el públic pensa que no pot anar a més, l’espectacle culmina en un inesperat i potent número de llit elàstic. Tot virtuosament condimentat amb salses d’humor i divertides coreografies.

La companyia neix l’any 2006 amb l’espectacle “La Historia Dels Tigres de Circ” protagonitzat per Boris Ribas i Joan Arqué. Més tard es crea l’espectacle ”Memòries d’un Tigre de Circ”, una coproducció amb la companyia “Grupo Contadores de Historias” a Brasil. Però és amb el “Cabarè Paròdia”, una espectacular varietat de tècniques de circ, on Circo Los realment guanya força; amb una mica més d’una hora de números en format de cabarè i amb només tres artistes, Boris Ribas, Igor Buzato i Rosa Pelaez. A l’escenari, amb una imponent estructura, són absolutament autosuficients per representar un magnífic espectacle de circ passant per l’ humor, la música, la poesia visual i les tècniques de circ més agosarades.

Per a tots els públics

segell-gratuit-super3-vermell-1-150x150