Centre Cultural - Temporada Familiar febrer-juny 2017

Temporada Familiar febrer-juny 2017

La Reina de las Nieves, Mago Pop, Geronimo Stilton i Tortell Poltrona, entre les propostes d’espectacles familiars d’aquesta primavera al Centre Cultural Terrassa

El Centre Cultural Terrassa inicia aquesta temporada de primavera ampliant la seva oferta d’espectacles familiars amb propostes d’èxit que ara arriben a Terrassa. Una temporada per a tots els gustos i edats on no falta el circ, la màgia ni la música i que desperta l’emoció de grans i petits.

La Reina de las Nieves

Un día lleno de sorpresas

5 de febrer (2 sessions, 12’30h i 17h)

Les aventures de la Reina Elsa, la princesa Anna i el seu inseparable amic Olaf, cantaran les cançons més conegudes d’aquest conte que ha estat portat al cinema amb la pel·lícula Frozen. Es tracta d’una producció d’Animagic que farà viure entre els més petits la màgia de l’hivern i els poders de la Reina Elsa. En aquesta aventura, la seva germana Anna li prepara una festa sorpresa, ho farà també amb l’ajuda de Kristoff i d’Olaf, però…Sortirà tot tan bé com ells esperen?

Animal Religion · Sifonòfor Gran Premi BBVA Zirkòlika de Circ 2015

4 de febrer, 21h

El guardonat espectacle de Quim Girón, obre la 6a Temporada BBVA de Circ, es tracta d’un espectacle entre la música i el circ amb artistes d’arreu del món que ens mostren números de contorsionisme, acrobàcies, corda i ball.

Inspirat en el invertebrat marí sifonòfor,Animal Religion ofereix la seva visió de treball en col·lectiu; individus treballant junts per fer sorgir del desordre el que ningú podria fer sol, sense cap sistema jeràrquic, construir un espectacle invertebrat entre la música i el circ.

Aventura Canina 2 La misión continúa…

19 de febrer (dues sessions, 12’30h i 17h)

Arriba l’esperat retorn de la banda de cadells més famosa de la televisió. Un divertit espectacle que atrapa als més petits i emociona als grans i que farà viatjar al públic a un món ple de fantasia, música, ball, veus en directe i molta diversió.

Els gossos Chase, Marshal, Rocky, Zuma, Rubble i Skye canten en directe i ballen coreografies plenes de llum, ritme i fantasia i hauran d’enfrontar-se a una nova missió per salvaguardar el seu poble.

Les aventures d’aquests mediàtics gossos van protagonitzar un dels èxits de la temporada familiar de la temporada de tardor del Centre Cultural exhaurin les entrades en les seves dues funcions. Ara tornen de nou amb una nova missió i dues funcions més.

canina_mission

Cia Cíclicus Pals

5 de març,18h

Coproduït pel Grec 2015 Festival de Barcelona

Un col·lectiu d’artistes de circ itinerants ha patit una pèrdua: un membre de la troupe ha mort. Per tal d’assumir la seva absència i viure col·lectivament el seu dol, els integrants de la companyia retran un gran homenatge a l’artista desaparegut i al seu procés de transformació en unes cendres que simbolitzen la seva metamorfosi. Ara els cal trobar un lloc on dipositar les cendres del company desaparegut per tal que pugui seguir el seu curs i tornar a integrar-se en la Natura.

Tortell Poltrona Garranyics

2 d’abril,18h

Garranyics és un conte inspirat en les faules ancestrals que ens fan reflexionar sobre els contrastos i confluències entre el món rural i el món urbà, l’analògic i el digital, entre el passat i el futur, entre el real i l’imaginari, entre el talentós i el sapastre. Tortell Poltrona ens visita de nou amb una de les produccions de més èxit que fa pensar als més petits i als més grans. Gratuït amb el carnet de súpers

garra

Geronimo Stilton Gran Retorn a Fantasia, el NOU musical

29 d’abril

Geronimo Stilton torna al Regne de la Fantasia, on l’espera la missió més difícil, més misteriosa, més aventurera, més emocionant, més perillosa, més solitària i més màgica de totes! Aquesta vegada, Flordiana li ordena que vagi a buscar tots els tresors màgics que hi ha escampats per tot el Regne de Fantasia.

Nova aventura, noves cançons, nous personatges!

El Mago Pop La gran ilusión

3 i 4 de maig (4 sessions)

Antonio Díaz, el popular Mago Pop, presenta un espectacle basat en la pel·lícula “El Show de Truman”, que barreja màgia de precisió amb trucs de gran format.

Un espectacle per a tots els públics amb una fantàstica selecció musical i una màgia original e impactant. Actualment és l’espectacle de màgia més vist en la història del teatre espanyol i el de més èxit a tot Europa durant el 2015.

Companyia de Circ eia · InTarsi

7 de maig

Construir i de-construir, no caure i no deixar caure, transformar i re-transformar…

Quatre acròbates, entre proesa i bogeria, ens porten a un univers habitat per fragments de vida. La solitud, el compartir, el conviure, són part del viatge evocat mitjançant la dansa, el teatre físic i, sobre tot, les arts del circ (Portés Acrobàtics, Banquina, Mini-tramp, Bàscula). Gratuït amb el carnet de súpers