Centre Cultural - Terrassa amb El Petit Príncep

Del 23 d’abril al 15 de juliol

Terrassa amb El Petit Príncep

El Petit Príncep

Un bon nombre d’entitats terrassenques, sota la coordinació de l’Associació Grup Filatèlic, Numismàtic i de Col·leccionisme de Terrassa, han organitzat un conjunt d’actes, presentats genèricament sota el títol “Terrassa amb El Petit Príncep” al voltant de la història, significat i valors d’aquests famós llibre d’Antoine de Saint-Exupéry, probablement el llibre més traduït després de la Bíblia.

INAUGURACIÓ
Dijous 7 de juny a les 19,30h
Inauguració de l’escultura
ENCANTAMENT, d’Albert Novellón
dedicada al Petit Príncep
Obra cedida per l’autor

EXPOSICIÓ
Del 7 de juny al 15 de juliol
“Terrassa amb El Petit Príncep”

Podreu admirar més de dues-centes traduccions d’El Petit Príncep, de la col·lecció d’Àngel Carrascull i Adell, 24 litografies dels dibuixos originals del conte d’Antoine de Saint-Exupéry i els dibuixos guanyadors del XXXI Concurs de Dibuix Escolar convocat pel Centre Cultural Unnim, enguany sobre textos d’El Petit Príncep. També hi haurà segells i diversitat de productes a l’entorn del personatge i un gegantó de l’escola Tàber. I podreu veure l’enregistrament de la lectura pública multilingüe feta el dia de Sant Jordi a l’atri de l’Ajuntament. En diversos plafons descobrireu qui va introduir el conte a Catalunya i quina n’han estat els traductors, les traduccions fetes en l’àmbit català i pròxim a la seva llengua, i els asteroides B612 i 2578, el d’El Petit Príncep i el de Saint-Exupéry, respectivament. Quinze il·lustradors professionals del país ens oferiran en les seves obres la seva versió d’El Petit Príncep. L’exposició disposarà d’informació sintetitzada en braille per a les persones amb ceguesa. Finalment un catàleg editat pel Centre Cultural Unnim deixarà petjada d’aquests esdeveniments. Visites concertades per a grups segons disponibilitat.

ESPECTACLE INFANTIL
Dissabte 9 de juny a les 12h
El Petit Petit Príncep
Espectacle de dansa dela Companyia La Mandarina