ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - Trio CAMILLI i KEBYART ENSAMBLE, guanyadors ​ex aequo ​del 12è Premi de Música de Cambra Montserrat Alavedra – Premi BBVA de Música

La gala de lliurament de premis ha tingut lloc aquest vespre, 30 de setembre al Centre Cultural Terrassa. ● El primer premi, consistent en 16.000 euros com a retribució d’una gira de 4 concerts per tot Catalunya, serà repartit entre els dos guanyadors: Trio Camilli i Kebyart Ensamble. ● Trio LORCA i Trio KAUKOKAIPUU han rebut el segon premi ex aequo. ● El Premi de Música de Cambra Montserrat Alavedra forma part del Premi BBVA de Música, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes i BBVA CX.

Descarrega la nota de premsa