Centre Cultural - Exposicions - AZ

AZ

Francesc Íñiguez Sastre

Inauguració dissabte 25 de gener a les 19,30h

Francesc Íñiguez és president del Fotoclub Terrassa i membre de la Federació Catalana de Fotografia, professionalment és professor universitari i fotògraf de moda.

Amb aquesta exposició de l’A a la Z, vol mostrar una sèrie de 24 fotografies la majoria no exposades anteriorment, amb una varietat de temàtiques i estils tan diferents, com ho són de diferents les lletres de l’abecedari.

L’especialitat de l’autor es la fotografia de retrat i moda, com així ho demostren la majoria d’exposicions que ha realitzat individualment; fashion (2011), models (2012), moments d’imatges (2014), un viatge pel 080 (2015), fashion photography (2016),  fashion portrait (2017), cinema (2018), etc., però en aquesta exposició AZ, vol mostrar altres temàtiques fotogràfiques a part de la moda i el retrat, com esports, bodegó, animals, festes tradicionals, autoretrat, paisatge urbà, nu, espectacles, etc., combina’n fotografies en color y blanc i negre.

En definitiva, l’autor vol mostrar al públic una gran varietat de temàtiques fotogràfiques , amb una diversitat d’estils , tant en color com en blanc i negre, fent coincidir la primera lletra del títol de cada fotografia amb les lletres que componen l’abecedari.