Logo Fundació CT

AUDICIÓ Per la temporada 2020/21

Dies: 18 i 19 d’abril del 2020

Lloc: Centre Cultural Terrassa

CENTRE CULTURAL TERRASSA, referent en la programació de dansa amb més de 35 anys convidant a les millors companyies i ballarins del món (Ballet de l’Òpera de Viena, Ballet de l’Òpera de París o Royall Ballet, Alicia Alonso, Maya Plisetskaya o Manuel Legris), juntament amb un equip amb experiència internacional, presenta per la temporada 2020/21 un nou programa intensiu d’alt rendiment per a joves ballarins entre 15 i 22 anys.

Dirigit per Rodolfo Castellanos

Mundialment reconegut com a ballarí principal del Ballet Nacional de Cuba dirigit per Alicia Alonso i ballarí convidat a grans esdeveniment a nivell global. Ara, mestre reconegut en grans escoles i companyies com ara Royal Ballet o English National Ballet entre d’altres.

Coordinat per Miquel G. Font

Ballarí en grans companyies com ara Béjart Ballet Lausanne, Houston Ballet, o Tanzcompagnie Oldenburg treballant amb coreògrafs com Maurice Béjart, Jiri Kylian o Sharon Eyal.  Ara, coreògraf per entitats intenacionals com ara Scapino Ballet Rotterdam, Miami City Ballet o Royal Ballet School d’Anveres i director d’Habemus Corpus Dance Company. Dirigeix coproduccions amb altres entitats com Mercat de les Flors, Theaterhaus Stuttgart o Jerusalem Dance Week.

Ofereixen aquest programa a 25 ballarins, el pas necessari per fer el salt a la vida professional.

El programa inclou:

• 40 hores a la setmana de treball d’alt nivell en diverses branques del Ballet i Moviment amb classes de Ballet, Tècnica de puntes, Pas a dos, Contemporani, Improvisació i Creació.
  • Experiència en grans escenaris formant part de grans produccions com El Trencanous dirigit per Rodolfo Castellanos que estrenarà per Nadal 2020 al Centre Cultural Terrassa o Coppelia, nova creació de Miquel G. Font amb altres creacions més petites en programes triples.
  • Contacte directe, workshops i intercanvis amb totes les companyies internacionals programades dins el teatre durant tota la temporada amb noms com ara Thierry Malandain, Ballet Mariinski, Kibbutz Dance Company i orquestra de l’Òpera de Samara. Aquests contactes ofereixen també una informació genuïna i directe dels ballarins que han passat per l’etapa que els participants estaran i així poder donar consells directes i una entesa real sobre el món de la dansa.
  • Assitència/Formació individual per preparar al ballarí per  participar a concursos internacionals com ara Prix de Lausanne o YAGP, en aprendre com presentar-se a audicions o relacions públiques.

Tot això i molt més gaudint d’unes instal·lacions òptimes dins mateix d’un dels teatres més ben equipats de Catalunya amb un equip entregat a una motivació sana i un tracte humà com a prioritat.

El programa és de 10 mesos, des del 31 d’agost de 2020 al 27 de juny de 2021 per només una matrícula de 420€ + 420€ de pagament mensual. En cas que el pagament total anual es fes de cop al principi, la matrícula seria gratuïta.

Els requeriments demanats per a participar a l’audició son:

• Sòlida base de dansa Clàssica incloent tècnica de puntes.
  • Nocions de tècniques improvisació i contemporani.
  • Tècnica de Pas de Deux.

Com participar:

Envia a auditions@fundacioct.cat:

• Un breu text amb el teu nom, cognoms, edat i nacionalitat
  • Fotos de:
    • cara,
    • 1ra posició frontal,
    • 1ra posició en posició demi-plié lateral,
    • 1er aravesque a 90º de perfil,
    • Gran écart frontal i lateral vist des de punt de vista diagonal
    • Enllaç a internet d’un curt video (Youtube/Vimeo) màxim 3 minuts (opcional)

Data límit per envia-ho: 8 de març 2020.

Anunci privat als convidats a l’audició 20 de març 2020.

FACEBOOK PAR