Centre Cultural - Programació - Andrea Motis Quintet

Preu:16-28€

Andrea Motis Quintet

CONCERT SUSPÈS

– Si va comprar les entrades en efectiu o amb targeta de crèdit a la nostra taquilla, preguem que vingui al Centre Cultural quan les autoritats permetin l’obertura del Centre

– Si les va comprar a través de la web es farà la devolució automàticament

The art of quintet

El quintet d’Andrea Motis celebra 10 anys de trajectòria amb una discografia conjunta de 8 CD’s i desenes de col·laboracions en altres projectes de Joan Chamorro.

En aquesta ocasió, proposa un concert d’originals dels 5 components del quintet i un repàs als temes clàssics del seu repertori.

Amb la música d’ídols de la talla de Louis Armstrong i Chet Baker, la jove trompetista, cantant i compositora barcelonina porta enlluernant al públic des de 2012, any en què Quincy Jones es va fixar en ella i la va convidar a compartir escenari en el Festival de Peralada.

El seu mentor Joan Chamorro, el veterà del jazz català, fa un gran treball des de la Sant Andreu Jazz Band, la big band més jove d’Europa. La seva trajectòria com a saxofonista (entre d’altres instruments) és tan brillant i dilatada que sería inútil intentar resumir en aquestes breus línies. Tete Montoliu, Slide Hampton, Bebo Valdés, Randy Brecker, Manhattan Transfer, Steve Wonder… L’elenc de músics amb els quals ha treballat és impressionant

Andrea Motis va fer el seu debut en solitari sota el segell Impulse Records amb l’àlbum Emotional Dance, gravat a Nova York al costat del seu quintet i d’una  banda formada per músics catalans i nord-americans, i produït per Jay Newland i Brian Bacchus (conegut pel seu treball amb Norah Jones i Gregory Porter). El seu últim treball és Do outro lado do Azul,  dedicat a un dels països que més han influït la música universal, Brasil.

Ha presentat el seu espectacle en els millors Festivals de l’escena jazzística tan nacional com  internacional,  Donosti, Vitoria, Madrid, Saragossa, París, N. York, Japó, Berlín, Roma, Milà, Corea.

Motis vindrà molt ben acompanyada pel Joan Chamorro al contrabaix,  Ignasi Terraza al piano, Josep Traver a les guitarres i Esteve Pi a la bateria.