Centre Cultural - Programació - Ballet de Barcelona

Preu:10-28€

Ballet de Barcelona

Carmen

Carmen, una dona apassionada, impetuosa i d’esperit lliure, i Don José, temperamental i rígid, protagonitzen aquesta peça de Jimmy Gamonet de los Heros creada per ballet fa 140 anys. Un relat universal marcat per una societat tradicionalment masclista.

El Ballet de Barcelona ens endinsa en un món ple de seducció, baralles i una Carmen presonera d’un triangle amorós, on la desaprovació de la societat pel seu comportament poc convencional, fa que aquesta acabi sent apunyalada. Carmen mor acaronant la cara del seu amant Don José, revelant-lo com l’assassí.

Sota la direcció de Carlos Renedo (Barcelona) i Chase Johnsey (Florida), el Ballet de Barcelona neix com a referent internacional, on els seus integrants, de catorze nacionalitats diferents, destaquen per la seva versatilitat.