Centre Cultural - Programació - Piano i Beth

icona temps

Preu:20€

Piano i Beth

Beth Rodergas s’uneix de manera harmònica i senzilla amb el pianista Mateu Peramiquel en el 15è concert solidari de la fundació Prodis. Ambdós de Súria, proposen un repàs íntim i elegant per alguns dels grans èxits de la cantant. També mostraran una visió personal i única de temes clàssics tant del segle XX com d’alguns del artistes més actuals.

Una fusió càlida i propera de dos músics sensibles del Bages

Concert a Benefici de Prodis

Més informació:

Prodis (Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca) organitza des del 2005 aquest concert solidari al Centre Cultural amb la finalitat de projectar-se  a la ciutat i complementar ingressos per seguir oferint llocs de treball i habitatges a les persones amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental o paràlisi cerebral, que formen la fundació. Al llarg d’aquestes catorze edicions han passat artistes com Lluís Llach, Feliu Ventura o Maria del Mar Bonet. També han actuat les corals Sant Jordi, l’Orfeó Català i l’Escolania de Montserrat. Gossos, Tons&Sons i la Locomotora negra són alguns dels altres grups que han participat en aquesta cita benèfica.

Beth Rodergas va néixer a Súria al desembre del 1981. De de ben petita ja va mostrar el seu interès per la música. Als 16 anys va començar a pujar als escenaris, amb un grup d’amics amb qui van formar el grup de pop rock català Hàbit. Dels 18 als 20 anys va entrar al món de les orquestres passant per tres formacions diferents i recorrent amb elles les festes majors de tot Catalunya. Va estudiar a l’escola de teatre musical Coco Comín i l’any 2002 va entrar al concurs televisiu Operación Triunfo, on es va donar a conèixer al gran públic. D’ençà d’aquest moment, la seva carrera va ser imparable i la va anar compaginant amb diverses facetes: ha gravat 5 discos, ha presentat programes de televisió i ha fet d’actriu en diverses obres de teatre com Pels pèls, Tirant lo Blanc, Boing Boing, L’illa dels monzons i La dona vinguda del Futur.

L’any 2014 va pujar a l’escenari del festival de teatre clàssic de Mèrida, amb l’obra d’Aristòfanes Las Ranas. Més endavant, durant quatre mesos, va protagonitzar el musical Flor de Nit a l’Almeria teatre de Barcelona i va tornar al teatre Condal per a una reposició de Pels Pèls. També ha protagonitzat el musical infantil de gran èxit Gerónimo Stilton. Actualment combina la seva carrera com a cantant amb l’emprenedoria de la seva marca de roba Little Lia. Aquest 2019 ha publicat el llibre Nyam.

Mateu Peramiquel, també de Súria, està graduat en piano modern per l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC). Va obtenir un master en música per a dansa a l’Escola Nacional Danesa d’Arts Escèniques. També està graduat amb un Màster de Direcció Musical al Conservatori Reial d’Escòcia. Treballa com a músic i compositor professional des del 2008.