Centre Cultural - Programació - El Trencanous

Preu:12-18€

El Trencanous

Ballet de Barcelona

Quan el rellotge marca les dotze la nit de Reis, la Clara, una valenta i atrevida jove, lluita entre soldats de joguina i ratolins entremaliats. Junt amb el seu Trencanous, viatja a un meravellós món ple de màgia i de fantasia, on troba la seva força interior que desconeixia que tenia.

Aquesta producció, amb diverses col·laboracions com l’ Esbart Dansaire de Rubí, la Fundació FUPAR, el Jove Ballet de Catalunya i la Colla Castellers de Sarrià, és sens dubte un dels plaers més dolços de la temporada nadalenca.

El Ballet de Barcelona és la companyia sota la direcció de Carlos Renedo (Barcelona) i Chase Johnsey (Florida), ballarins tots dos amb una llarga trajectòria en el món de la dansa. Neix com a referent internacional, on els seus integrants de catorze nacionalitats diferents, destaquen per la seva versatilitat.

Exploradors de la dansa

El Centre Cultural Terrassa ofereix el programa educatiu Exploradors de la dansa, orientat a l’alumnat de primària. L’objectiu és posar en contacte els alumnes amb tots els aspectes que intervenen en una producció de dansa, des dels assajos fins l’espectacle final. L’equip artístic i tècnic del Ballet de Barcelona serà l’encarregat de mostrar el treball que hi ha davant i darrere de l’escenari de la producció d’El Trencanous. El programa aprofita l’experiència adquirida durant tretze anys amb l’activitat pedagògica Exploradors de l’Art.

Els alumnes coneixen la història, el vestuari, els aspectes tècnics com la il·luminació i l’escenografia, assisteixen a un assaig i participen fent una coreografia. El taller finalitza amb diverses funcions escolars d’El Trencanous per a totes les escoles participants. En aquesta primera edició de l’activitat hi van participar 1.400 alumnes.

Dansa familiar

Disponible pack familiar