Centre Cultural - Programació - Jorge Blass

Preu:18€

Jorge Blass

NOVA DATA

Si tenies les entrades adquirides, et serveixen per la nova data!!

En cas de no poder assistir-hi, pot enviar un correu electrònic a: taquilla@fundacioct.cat

Data límit: 12 d’abril

L’il·lusionista presenta nous efectes impossibles i visualment espectaculars: aparicions, desaparicions, levitacions impossibles i màgia interactiva en què el públic n’és el protagonista. Tot això en una atmosfera de misteri i una acurada estètica que aconsegueix que ens tornem a il·lusionar i somiar amb l’impossible.

Il·lusions fetes amb tecnologia del segle XXI amb un dron com ajudant i moltes sorpreses més

A partir de 5 anys

Biografia

Il·lusionista i comunicador espanyol, Jorge Blass se situa entre les estrelles internacionals més reconegudes, ha col·laborat amb artistes de la talla de David Copperfield i ha actuat a nombrosos espectacles a Europa, Estats Units i Amèrica Llatina. Ha trepitjat escenaris emblemàtics com el Kodak Theater de Los Ángeles o l’Exposició Universal de Xangai. A més a més, ha guanyat la Vareta Màgica d’Or a Mònaco i el premi Siegfried and Roy a Las Vegas.

Jorge Blass és també un mag molt assidu a les televisions d’arreu del món, ha participat als programes Masters of Illusion (FOX USA), Next Great Magician (ITV Anglaterra), Now you see it (BBC One Anglaterra) i FOOL US (CW Network USA). També ha dirigit tres temporades del programa de la cadena Cuatro Nada x Aquí amb el que va guanyar un Premi Zapping al millor programa d’entreteniment. També és un artista habitual del prestigiós club Magic Castle de Hollywood i ha dirigit el Festival Internacional de Magia de Madrid durant 9 edicions consecutives al Teatre Circ Price.

El prestigiós mag participa regularment a conferències internacionals per Europa i Amèrica sobre com aplicar principis màgics en el món de l’empresa i ha escrit dos llibres: Magia para no dejar de soñar (Martinez Roca, 2003) y La Fuerza de la Ilusión (Alienta, Planeta 2011)

El 2015 es va unir a la producció The Illusionists, un show creat per productors americans que ha omplert teatres com el Sidney Opera House (Austràlia), el Neil Simon Theater de Broadway (NY), i el Shaftesbury Theater de Londres. A més a més, Jorge Blass va esdevenir el primer mag espanyol en unir-se a aquest elenc de grans il·lusionistes internacionals amb qui posteriorment va fer una gira per Llatinoamèrica.

Recentment ha col·laborat amb David Copperfield, el mag americà ha comprat els drets exclusius d’un efecte inventat per Blass que fusiona la màgia amb les xarxes socials.

Jorge Blass eleva l’art de la màgia a un altre nivell

David Copperfield

La seva màgia és diferent, espectacular

Juan Tamariz