Centre Cultural - Programació - Living the Requiem

icona temps

Preu:20€

Living the Requiem

Projecte d’arts escèniques performatives inspirat en l’obra coral del compositor nord-americà Dan Forrest (Requiem for the Living, 2013) que busca provocar un moviment interior per cercar una resposta.

L’obra de Forrest està composada sobre un text litúrgic, una missa de difunts però amb una característica molt especial que es desmarca de les misses de rèquiem tradicionals: és un rèquiem per la vida i no per la mort. Forrest proposa una narrativa pròpia apropant l’obra a un àmbit més terrenal i qüestionant aquests dos conceptes.

La creació Living the Requiem aglutina nombroses disciplines artístiques sobre l’escenari: música coral, música instrumental, dramatúrgia, dansa, cant líric, poesia…com a eines per facilitar la recerca interior segons la sensibilitat de cada espectador.

Una creació de Daniel Mendikoa amb text original, amb coreografia de Maria Rovira i patrocinat per l’associació sense ànim de lucre La Causa (Causa Nostrae Laetitiae) que distribuirà el fons solidari per a projectes de l’associació i una part a el projecte de Mans Unides de Terrassa que aquest any està destinat a Cuba.