Centre Cultural - Programació - Orgasmos

Preu:16-18€

Orgasmos

Amb Roger Pera i Angela Monge

Orgasmos és una comèdia sobre els dos sexes: les seves diferències, les seves virtuts, les seves debilitats, les seves actituds i sobretot, la manera com al final inevitablement un és el complement ideal de l’altre. Al cap i a la fi tots som el resultat d’un orgasme…o de dos!

L’obra, on els dos i únics personatges són un home i una dona, fa una extensa anàlisi de les diferències entre homes i dones i la convivència en parella. Es remunta des de l’època d’Adam i Eva fins a l’actualitat. Una bona manera de veure que encara que hi hagi una guerra de sexes sempre acaben per ser el millor complement l’un per l’altre.

Fugint de molts tòpics en els aspectes menys evidents de la nostra conducta, Orgasmos  suposa una intel·ligent comèdia amb un sòlid rerefons psicològic que va més enllà del que pot suggerir el seu títol. Aquesta profunditat és una de les causes per les quals crítics teatrals com Susan Sherman, atorguessin a aquest text un nivell molt més alt que, per exemple, el de l’exitosa “Monòlegs de Vagina”, d’Eve Ensler.

Una divertidíssima comèdia que ens farà reflexionar. En definitiva, Orgasmos és un autèntic manual d’autoajuda per enfrontar-se als reptes de viure en parella, que no són pocs.

Entrada anticipada: 16€

Dia de la funció: 18€