Centre Cultural - Programació - Patricia Guerrero

Preu:10-25€

Patricia Guerrero

La Catedral

El món de les creences i els sacrificis són els grans temes d’aquest muntatge. Patricia Guerrero ens endinsa a la litúrgia sagrada del ball i ens convida a reflexionar sobre el paper de la religió en les dinàmiques d’opressió de la dona, el fet místic, la repressió i els límits entre el que és sagrat i el que és profà.
A l’escenari, el so de les campanes trenquen la foscor del silenci i se’ns mostren esperits temporals encarnats pel ball, acompanyats per la percussió, el cant, la llum i la guitarra.

Patricia Guerrero (1990) és l’última revelació del flamenc i la primera figura de la seva generació. Amb només 28 anys ja té dos Giraldillos (Millor artista revelació 2012) i amb La Catedral el Millor Espectacle de la Bienal de Sevilla 2016. A més, ha estat nominada als Premis Max com a millor intèrpret i millor vestuari, entre d’altres reconeixements.

La Catedral és una litúrgia sobre el dolor i l’alliberament de la dona interpretada per l’última revelació del flamenc